2

Troeven

1. Een methode met resultaat!

  • Vanuit de belevingswereld van kinderen...
  • Vanuit praktische werkvormen die muzisch ge├»nspireerd zijn ...
  • Vanuit kennis, vaardigheden en houding komen tot ...
    sociaalcompetent gedrag

2. Stevig pedagogisch en methodisch onderbouwd

  • Sterke verticale leerlijn
  • Integratie van sociale vaardigheden in andere domeinen
  • Uitgebreide differentiatiemogelijkheden Aandacht voor interactie
  • Toepasbaar in andere situaties, ook buiten de les

3. Op-en-top bruikbaar

  • Helder en praktisch, op maat van de leerkracht geschreven
  • Duidelijke lessen met een vaste structuur in drie fases: verkenning/probleemstelling, oplossingen formuleren, terugblik
  • Weinig voorbereidingstijd nodig

4. Goed voor de sfeer in de school

  • Stimuleert het welbevinden van de leerlingen
  • Bevordert het samenhorigheidsgevoel in de klas en in de school

5. Voordelig in gebruik

  • Duidelijk en overzichtelijk budget
  • Geen jaarlijks terugkerende kost van werkboekjes

<<< Terug